A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
A jó tanítók ma is pontosan értik, hogy a Technika és életvitel tantárgy óráin a tárgykészítés oktatásán messze túlmenő fejlesztés zajlik. A legjobb óvodai csoportból érkező gyermeknél sem fejeződött még be az írástanuláshoz szükséges finommotorika kialakulása. Az első évfolyamon az anatómiai éréssel párhuzamosan fejlődnek a finommanipulációs készségek. Nem csak a betűtanulást könnyíti meg, ha az egyre ügyesedő kis kezek sok apró magocskát fognak, ragasztóznak meg és helyeznek el, papírt tépnek, hajtanak, gömbölyítenek és redőznek. Az íróeszköz helyes tartásához, a betűformálás, az írás ritmusának és lendületének kialakításához szükséges készségek gyorsabb fejlődése nemcsak a tanító munkáját teszi hatékonyabbá, nem csak közvetlen hatásaival fejleszt olyan területeket, mint a szem kéz koordináció, hanem egy döntő időszakban a tanulónak a manuális tevékenységekhez való egész hozzáállását alakítja, formálja kedvezően. A Technika és életvitel tantárgy ilyen módon nem szorul háttérbe, hanem közvetlenül a legfontosabb pedagógiai feladatokat támogatja.