Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

Stratégia

8product 18

A stratégiai könyvek megbízható szakmai alapot nyújtanak azok számára, akik üzleti, vállalati vagy szervezeti szinten foglalkoznak hosszú távú tervezéssel, versenyelőny kialakításával és fenntartható fejlődési célok meghatározásával. A kiadványok célja, hogy rendszerezett ismereteket adjanak a stratégiai gondolkodás elméletéről, eszköztáráról és gyakorlati alkalmazásáról.

A kínálatban szereplő könyvek többek között a stratégiai menedzsment, piaci pozicionálás, vállalati elemzés, innovációs és növekedési stratégiák, valamint kockázatkezelési módszerek témaköreit dolgozzák fel. A műveket neves szakértők, tanácsadók és egyetemi oktatók írták, akik naprakész tudással és gyakorlati példákkal támogatják az olvasók szakmai fejlődését.

A stratégia témájú könyvek elérhetők nyomtatott és digitális formátumban is, így hatékonyan használhatók üzleti képzésekben, felsőoktatásban és vállalati döntéshozatal előkészítésében egyaránt. Céljuk, hogy segítsék az átgondolt, adatalapú és jövőorientált stratégiai tervezést a különböző iparágakban és szervezeti szinteken.