A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
Blöffölés, taktika, izgalom, a II világháborúban - egy világhírű szerzőtől (Matthias Cramer - Watergate-ügy, Lancaster stb.)!. A háttérsztori 1939. szeptember: az Admiral Graf Spee német nehézcirkáló parancsnoka, Hans Langsdorff parancsot kap, hogy süllyesszék el a lehető legtöbb brit teherhajót az Atlanti-óceán déli részén. Célja, hogy feltartóztassa az Atlanti-óceánon áthaladó hajókat, és megakadályozza, hogy a szállítmányok eljussanak az Egyesült Királyságba és más célállomásokra. Az első hónapokban beválik a terv: néhány héten belül az Admiral Graf Spee 9 teherhajót süllyeszt el, és csaknem 50 000 bruttó regisztertonnát küld a tengerfenékre. Ez a gigantikus veszteség hatalmas nyomással nehezedik a hadsereg parancsnokságára a londoni Whitehallban. A teherhajók legjobb védelme érdekében az Admiralitás több vadászcsoportot (3 csatahajót, 4 repülőgép-hordozót és 16 cirkálót) küld az Admiral Graf Spee felkutatására és megsemmisítésére. A játék célja A Hajsza egy aszimmetrikus párbaj játék 2 játékos részére, ahol az egyik játékos a brit Királyi Haditengerészetet irányítja, míg a másik játékos a német Kriegsmarine-t képviseli. Mindkét játékost más-más cél vezérel. A győzelemhez a német félnek sikeresen rejtve kell maradnia a britek elől, és öt teherszállítóhajót kell elsüllyesztenie. Mindeközben, a briteknek az Admiral Graf Spee-t kell üldözőbe venniük, majd egy végső csatában legyőzni a németeket. A játékot a csata győztese nyeri. Vajon a Királyi Haditengerészet képes lesz-e kihasználni számbeli fölényét, vagy a Kriegsmarine lesz az, akinek ravasz és rafinált stratégiájával sikerül megbuktatnia riválisát? Egy izgalmas csata részesei lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.