A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
Te meddig maradsz talpon? Felkészültél a vizsgára? Ugorj fejest a nagysikerű anime világába. Vegyél részt a csúninvizsgákon Narutóval, Sasukével, Sakurával és Shikamaruval. Te kinek a bőrébe bújnál inkább? Vajon a vizsgán hogyan teljesítesz? Fiatal nindzsáknak még bizonyítaniuk kell a rátermettségüket és tudásukat, mindezt egy "dobj és üss" rendszerben. A játék során a teljes lendületedet felhasználva, amilyen gyorsan csak tudsz, dobj a dobókockáiddal, majd használd a dobás eredményét a technikáid aktiválására anélkül, hogy a játék egy pillanatra is megállna. Egy valósidejű játék, ahol az őrült küzdelemben egyszerre vesztek részt! Vajon Te maradsz utolsóként talpon? A Naruto: Ninja Arena egy különleges játék, hiszen nincs saját körötök - mindnyájan egyidejűleg, egyszerre cselekedtek. Nincs várakozás! Vegyétek a kezetekbe az 5 dobókockát és dobjatok velük. Akkor lesz sikeres a dobás, ha a dobott oldalak megegyeznek az egyik technikátokkal. Egy részét vagy akár az összeset újradobhatod, annyiszor ahányszor csak szeretnéd! Ha megvan az ideális kombináció, akkor aktiválhatod az egyik technikádat - oszd ki a megfelelő mennyiségű találatot! (A többieknek nem kell megállni, továbbra is akadálytalanul dobhatják a kockáikat.) Ha végzel, vedd vissza a dobókockáidat, és dobj újra velük! Mindegyik nindzsa 3. techikája a támadás. Ha valamelyik játékos a támadáslapkáján látható 5 szimbólummal rendelkezik, akkor le kell csapnia a játéktér közepén lévő Uzumaki-lapkára! Ideje ezt a három lépést végrehajtani: - Találat: Aki utolsóként csap az Uzamaki-lapkára, vegyen magához 2 extra találatjelölőt. - Találatok összesítése: Minden játékos az előtte lévő találatjelölők alapján sérüléseket szenved el. - Támadás: Aki a támadást aktiválta, fordítsa meg a támadáslapkáját és annak hatása innentől aktív. A játék akkor ér véget, amikor egy játékos kivételével az összes többi ki lett ütve. A talpon maradó játékos lesz a győztes! Fel tudsz nőni a feladathoz? A doboz tartalma: 4 kétoldalas nindzsatábla, 4 kétoldalas támadáslapka, 1 nagy Uzamaki-lapka, 4 fekete-fehér + 16 színes dobókocka, 50 találatjelölő, 1 Shikamaru árnyékjelölő, 4 sérüléskocka, szabálykönyv