A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
Robin Hood és Bigfoot berágtak, amiért őket az Első felvonásból kihagyták, ezért mindketten be akarnak törni az Unmatched arénáiba. Azonban előtte még kettejüknek is van egy kis nézet eltérése, a vadonnak ugyanis csak egyetlen csúcsragadozója lehet. Melyik fog dominálni a másik felett? Üdvözlünk az Unmatched arénáiban, a Legendák ligájában, ahol a csatatéren senki sem egyenlő! Ebben az akciódús taktikai játékban minden játékos egy ismert, legendás harcos bőrébe bújhat, hogy hírnévre és dicsőségre tegyen szert, miközben összemérik egymással erőiket. A játék menete és szabályai roppant egyszerűek, mindenki a körében 2 darab akciót hajthat végre, és összesen 3 fajta akció létezik a küzdőtéren: tervezés, mozgás, támadás. A tervezés a legegyszerűbb fajta akció, ezt a kártyákon egy villám ikon jelzi, a játékos kijátssza az adott lapot, aminek rögtön létrejön a képessége, ezt nem is kell tovább ragozni. A mozgás során a játékosnak húznia kell egy kártyát a paklijából, ez kötelező, ugyanis ha valakinek elfogytak a lapjai, és nem tud húzni, a körei meg vannak számlálva! Nem csak azért, mert elfogynak az akció lehetőségei, hanem mert minden alkalommal a karakterei sebesülést szenvednek el ilyenkor. A húzás után pedig minden karaktert mozgathat a játékos a pályán annyi mezővel, amennyi a hősének, a fő karakterének a mozgási értéke, de lehetőség van kártya kézből eldobására, hogy ezzel további mezőket lehessen lépni. A mozgásra még további 2 kitétel vonatkozik: ellenséges karakteren nem lehet átmozogni, illetve másik karakter által elfoglalt mezőn akkor sem lehet megállni, ha az saját karakter. Végül a támadás, ehhez 3 ikon is tartozik. A csillag a támadás ikonja, a pajzs a védekezésé, de van egy félcsillag-félpajzs ikon is, ami egyaránt szolgálhat támadó vagy védő kártyaként is. A támadás során a két fél kiválaszt 1-1 kártyát a kezéből, képpel lefelé kijátssza azt, majd egyszerre felfedik a lapjaikat. Ekkor ki kell értékelni, hogy melyik kártyának volt nagyobb értéke, illetve, hogy melyik kártya képessége mikor aktiválódik - csata előtt, csata közben vagy csata után. Ez talán bonyolultnak tűnhet, és valóban, ez az Unmatched "legösszetettebb" része, de ez sem fog gondot okozni, főleg olyan gyerkőcöknek, akik videójátékokon edződtek. Tehát ezeket a tulajdonságokat figyelembe vetve állapítjuk meg, hogy az adott támadás akciót a támadó vagy a védő fél nyerte-e meg? Fontos azonban észben tartani, hogy hőseink és az őket segítő társak bizonyos értelemben korlátolva vannak, nem tudja bármelyik karakter bármelyik kártyát kijátszani, kivéve, ha ez a kártyán fel van tüntetve! Az Unmatched lényege tehát, hogy igyekezzünk az ellenfelünk, vagy csapatjáték (2x2 fős csapatok egymás ellen) esetén az ellenfeleink hőseit kiütni, mielőtt ők teszik ezt meg velünk. Maga a játékmenet nem bonyolult, viszont rengeteg taktikai készséget kíván a játék. Ugyanis az egyes hősök mind-mind más képességekkel, valamint hátrányokkal indulnak, így mindegyikük más taktikát, játékstílust igényel. Azok számára, akik szeretik a taktikus játékokat, az igényes minifigurákat, az arénaharcokat, esetleg a MOBA videójátékos műfajt, az Unmatched sorozat kiváló választás lehet. A sorozat bármely tagja önállóan is játszható, így nincs igazán kiegészítő vagy alapjáték, de az igazi élményt a különböző fejezetek kombinálhatósága adja, mert bármelyik pályán bármelyik hőst egymásnak lehet ereszteni, hogy mindegyikük megtapasztalja... A csatatéren senki sem egyenlő!