A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
A kötet a provokatív címet viselő sorozat elméleti ismereteit tartalmazza. A pszichológus szerző az első fejezetben bemutatja a tanulási zavar fogalmának alakulását, módosulását. A klasszikus megközelítésektől indulva eljut az úgynevezett „életciklus szemléletbe” ágyazott definíciókig, illetve bemutatja, hogy a társas-érzelmi aspektusok hogyan jelennek meg a nemzetközi szakirodalomban. A második fejezet a családi dinamika, a családi légkör és nevelés kérdéseire fókuszál. Azokat a hatásokat vizsgálja, amelyeket a tanulási zavarral küzdő gyermek jelenléte okoz a testvérekben, illetve a szülők stressz-szintjének alakulásában. A harmadik fejezet elénk tárja az iskolában, az osztálytermi folyamatok során - gyakran egyáltalán nem tudatosan, de határozottan - jelentkező, tanulási zavarral kapcsolatos tanári és kortársi attitűdöket. Áttekintést kapunk a tanulási zavaros gyermek tanórai „működéséről”, valamint a temperamentum iskolai teljesítményre gyakorolt hatásáról. A könyvben kérdőívek és olyan nevelési, fejlesztési javaslatok is szerepelnek, melyeket érdemes átültetni mind a családi, mind az iskolai gyakorlatba.