Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

DIFER - Írásmozgáskoordináció
DIFER - Írásmozgáskoordináció
11.1 Eur

DIFER - Írásmozgáskoordináció

A kézikönyv Fejlődést segítő játékok és gyakorlatok c. fejezetének három részét a fejlődés három szintje képezi: az írószer nélküli ujjmozgás-koordináció, mint az írószerrel (rajzoló-, festőeszközzel) működő írásmozgás-koordináció előfeltétele, valamint a betűelem-másoló készség, mint az írástanítás közvetlen előfeltétele. Ez a három szint elsajátítási sorrendet jelent abban az értelemben, hogy az előkészítő és a kezdő szinten lévő gyerekek számára az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a feladat (még nem ajánlott az írószerhasználat, legföljebb firkálásra). A haladó szintet elérő gyerekek írószeres játékokra, tevékenységekre alkalmasak, de továbbra is részt vehetnek az ujjmozgás-koordinációs játékokban. A betűelem-másoló készség fejlesztése csak a befejező és az optimális szintet elérők számára ajánlott.

Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a középső csoportosok körében az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a fő feladat, a nagycsoportosok körében az írószeres játékok, tevékenységek dominálhatnak. A betűelem-másoló készség fejlesztése pedig az iskola feladata, miután az osztály tanulói (legföljebb egy-két kivételtől eltekintve) az írószeres játékoknak köszönhetően eljutottak az írásmozgás-koordináció befejező (legalább 70 százalékpontos) szintjére.
In stock   (4 db)
11.1 Eur
Bonus point : 0.2 Eur
Details
ISBN: 9789636974909

 

Kiadó: Mozaik Kiadó

 

Szerző: Miskolcziné Radics Katalin, Nagy József Dr.
Info
Article No.
MS-9325
Betekintő oldalak
Betekintő oldal1Betekintő oldal2Betekintő oldal3
Csomagajánlatok
Similar products