Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

A marketing alapjai
A marketing alapjai
15.7 Eur

A marketing alapjai

A marketing alapjai olyan kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól, hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket a munkájuk során. A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok, szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika; Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat
In stock   (1 db)
15.7 Eur
Bonus point : 0.3 Eur
Info
Article No.
MK-6002
Betekintő oldalak
Csomagajánlatok
Similar products