A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
A mai gyerekek a vizualitáson keresztül, videón, képregényeken, DVD-n nézett mesefilmeken, televíziós gyermekcsatornák műsorain, számítógépes játékokon és az interneten nevelkedve érkeznek meg az iskola még ma is kérlelhetetlenül verbális világába. Ezt (a gyerekek és az iskola világa közötti) űrt tölti ki ez a taneszköz, ezért indul minden óra a nyelvtankönyvben elhelyezett beszédképpel és az azzal kapcsolatos kérdésekkel, feladatokkal, beszélgetéssel, szituációs játékokkal, kooperálásra késztető tanítói feladatokkal, szóbeli szövegalkotással. Az 55 órás tárgyhoz igazodva a munkafüzet felépítése olyan, hogy az első fél¬évben heti egy, a másodikban heti két órát dolgoz fel. Minden tanórára kínál feldolgozó feladatsorokat. A munkafüzet - a tankönyvvel megegyező módon - jelentéstani blokkal kezdődik. Ez az első szakasz a nyelvi kommunikáció egyre tu¬da¬tosabb alkalmazását hivatott elősegíteni, immár egyre inkább néven nevezve a jelenségeket.