A Marketing alapjai című kiadványunk, elsősorban kereskedőknek és webáruház-technikusoknak készült, de mindenkinek hasznos lehet, aki érdeklődik a tudományterület iránt. A kiadvány hiánypótló, mivel arra törekedtünk, hogy a benne foglaltak megfeleljenek a mai modern elvárásoknak. Emellett felkészíti a leendő kereskedőket és webáruház-technikusokat a marketingalapok elsajátítására és alkalmazására is. Kiemelt figyelmet szenteltünk a gazdag elméleti anyag gyakorlati alkalmazására, igyekeztünk minden részt példákkal és olyan feladatokkal alátámasztani, amelyek elősegítik a tananyag alapos elsajátítását. Projektfeladatok a fejezetek között segítenek bennünket abban, hogy a tananyag életszerűvé váljon. Az élményalapú tanulási módszer segítségével a tanulási folyamat is életszerűbbé válhat. A könyv két év tananyagát tartalmazza és elsősorban a marketing alapjaira helyezi a hangsúlyt. A második könyvvel fogjuk lefedni mindazokat az ismereteket, amelyek szükségesek a kereskedőknek, illetve a webáruházat létesítő és működtető szakembereknek. A nyomtatott könyvhöz annak online elérhető verziója is jár, amely tartalmazza a kiadvány teljes anyagát kiegészítő feladatokat, ábrákat, érdekességeket és a tankönyvben szereplő írásbeli feladatok megoldását.