Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

Bevezetés a vizuális kommunikációba  (2. kiadás)
Bevezetés a vizuális kommunikációba (2. kiadás)
35.3 Eur

Bevezetés a vizuális kommunikációba (2. kiadás)

A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.

A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.

A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást.



A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel:

– a kommunikációs stratégia tervezése,

– hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet,

– a képek alkalmazásának hatásos módjai,

– hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével,

– az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
35.3 Eur
Bonus point : 0.7 Eur
Info
Article No.
9789635090549
Csomagajánlatok
Similar products