Új és hasznos magyar nyelvű könyvvel gyarapszik a logisztikai szakkönyvek hazai piaca. A logisztikai szolgáltatók stratégiai sikertényezői címmel megjelent Karmazin György munkája, amely a logisztika itthon eddig alig feltárt, izgalmas területeivel ismerteti meg az olvasót. A logisztikai szolgáltatások széles körének, az ügyfelek, megbízók, együttműködő partnerek egyre bővülő értelmezésének ismerete szinte mindenkit meggyőz arról, hogy „közünk van” a logisztikához, amely közvetlenül vagy közvetve befolyásolja életminőségünket, napi közérzetünket. Érdemes tehát megismerni a fontos kapcsolatokat feltáró összefüggéseket, megszívlelni az azokból levont következtetéseket és alkalmazni a javaslatokat, melyeket a szerző a hazai és a nemzetközi szakirodalom értékelésével, empirikus adatok széles körű gyűjtésével és feldolgozásával, és több mint húszéves szakmai gyakorlati tapasztalat birtokában tudományos hipotézisként fogalmazott meg, majd korszerű, tudományos módszerekkel igazolta is feltevéseit.