A termék gyártója 2024.12.03.-2025.01.08-ig zárva tart, ezért amennyiben nincs raktáron, úgy a beszerzését csak ezt követően tudjuk megkezdeni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
A képzési folyamatban való részvétel és a tanulás sikeressége nagy mértékben a nyelvi kompetenciáktól függ. Éppen ezért – és kifejezetten az általános iskolában – sok múlik azon, hogy a tanulók dinamikusan és magas szinten erősödhessenek ebben. A kompetenciafejlesztés középpontjában nem csak a német nyelv áll, hanem cél többek között a gyermekek első nyelvé(i)nek bevonása és azok tudatos erősítése is. A nyelvpedagógusok igényes feladata, hogy a tantermi nyelvi sokszínűséget tudatosítsák és átfogó értelemben támogassák minden gyermek nyelvi fejlődését. A sorozat 17. kötete az alábbi kérdéseket tárgyalja: Hogyan vonható be és erősíthető meg a többnyelvűség és a nyelvi sokszínűség mint érték az általános iskolai oktatásban? A többnyelvűség didaktikájának mely elemei és módszerei állnak ebben rendelkezésre? Milyen módszerekkel fejleszthetőek célirányosan a nyelvi kompetenciák? Hogyan állapíthatóak meg a különböző tantárgyak nyelvi követelményei? Hogyan kapcsolható össze a szakmai-tartalmi és a nyelvi tanulás? Milyen lehetőségek segítik a tanulók egyéni nyelvi kompetenciáinak diagnosztikáját?