A termék gyártója 2024.12.03.-2025.01.08-ig zárva tart, ezért amennyiben nincs raktáron, úgy a beszerzését csak ezt követően tudjuk megkezdeni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
A Supporting EAL Learners egy átfogó útmutató a nyelvtanításhoz általános és középiskolai tanárok számára, akiknek az osztályában olyan diákok vannak, akik otthonukban nem angol nyelvet beszélnek, de iskolájukban angolul folyik az oktatás (pl. két tanítási nyelvű intézményekben). Az angol mint kiegészítő nyelvet (EAL = English as an Additional Language) tanulók kettős feladattal néznek szembe: egyszerre kell megtanulniuk angolul, és angol nyelven az adott tantárgyi tartalmakat is. Ahhoz, hogy ezeket a tanulókat sikeresen be tudjuk vonni az oktatási folyamatba, ezt a kettős terhelést figyelembe kell venni a tanítási és tanulási folyamat során. A könyv tele van hasznos tippekkel és technikákkal az EAL tanulási folyamat minden szakaszára vonatkozóan, így a tanárok mindenféle környezetben hasznát vehetik a könyvnek. Az A rész az elmélettel kezdődik, amely meghatározza az EAL fogalmát, leírja a különböző típusú EAL-szolgáltatások fajtáit, és összefoglalja az inkluzív pedagógiával és a második nyelv elsajátításával kapcsolatos kulcsfontosságú fogalmakat. A B rész hét fejezetben tárgyalja az EAL-tanulók támogatásának technikáit, kitérve a hatékony instrukciókra, a szókincs bevezetésére és kibővítésére, a beszéd- és íráskészség fejlesztésére, a szövegekkel való munkára és az inkluzív megközelítésekre. Minden fejezet egy sor konkrét tantermi kihívással foglalkozik, és három részre tagolódik: Kihívás: Példa egy konkrét kihívásra, amellyel a tanárok és a tanulók az osztályteremben találkozhatnak. Javasolt technikák: Olyan technikák, stratégiák, megközelítések vagy tevékenységek, amelyek segítenek a tanároknak és a tanulóknak az adott kihívás leküzdésében. "Rajtad áll": Fejlesztési vagy reflexiós feladat, amely arra ösztönzi a tanárokat, hogy foglalkozzanak az egyes technikákkal. A C rész ötleteket tartalmaz az EAL-tanulók és családjaik támogatására az osztálytermen kívül is, segítve őket abban, hogy a tágabb iskolai közösség aktív tagjaivá váljanak.