A termék gyártója 2024.12.03.-2025.01.08-ig zárva tart, ezért amennyiben nincs raktáron, úgy a beszerzését csak ezt követően tudjuk megkezdeni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Az algoritmusok és programnyelvek ismerete nem kötelező, de a logikus gondolkodás és az ok-okozati összefüggések megértése nélkülözhetetlen alapkészség már gyerekkorban is. Hasonlóan a magabiztos angol nyelvtudáshoz. Ebben segít vadonatúj játékunk, melyet programozók és pedagógiai szakemberek szoros együttműködésben dolgoztak ki. A fejlesztésbe bevontak óvodás-, valamint iskoláskorú gyerekekkel foglalkozó tanárokat is, munkájuk eredménye pedig egy olyan, logikus gondolkodást fejlesztő, izgalmas társasjáték lett, amely észrevétlenül ismerteti meg a gyerekekkel, a tanárokkal, a szülőkkel és a kíváncsi érdeklődőkkel a programozás alapelveit. A Scottie Go! Kaland a kódokkal – Aranyváros küldetés egy angol nyelvű, modern, hibrid társasjáték. Egy puzzle és egy applikáció olyan egyedülálló kombinációja, amely garantáltan elvarázsol mindenkit. Innovatív, interaktív, izgalmas, hiszen: a játék minden érzékszervet bevonva vezeti be a gyerekeket a programozás és logikus gondolkodás világába, mindezt angol nyelven; megmutatja, hogyan lehet összetett problémákat megoldani és csapatban dolgozni; a gyermekek felfedezhetik, hogy a technológiát a szórakozáson túl egyéb célok elérésére is használhatják; fejleszti az analitikus gondolkodásmódot; segíti az algoritmusok megértését. Scottie ezúttal egy távoli bolygón landol, ahol egy ősrégi bányára talál rá. A belsejében értékes arany csillog, amelyről az hírlik, hogy a lakosok nem bányásszák ki. A játékosok szorgalmas tanulás útján segítenek Scottie-nak az arany kitermelésében és feldolgozásában. Scottie az aranyat felhasználva, a gyerekek támogatásával képes megjavítani az űrhajójában lévő processzort. A hiányzó elemeket az Aranyváros változatban 47 küldetés keretében több mint 120 kódolási feladvány megoldásával lehet összegyűjteni, melyek egyre komolyabb kihívások elé állítják a kíváncsi játékosokat. A gyerekek megtervezik a parancsok sorozatát, amelyekkel Scottie a megfelelő pillanatban ugrik, akadályokat kerülget, bekapcsol egy eszközt, teleportokat használ, hogy megvalósítsa a célját. Az utasításokat a játékosok adják a társasjáték puzzle elemeinek megfelelő összeillesztésével, melyet csak be kell olvasni a mobileszközzel, majd ellenőrizni, hogy megfelelően működik-e a kód.