A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
Japán legtekintélyesebb vezetője fontos feladatra szemelt ki téged. Pontosabban nemcsak téged, hanem a riválisodat is. Történelemkönyvekbe illő erő és tudáspróba lesz ez! De csak annak a nevét vésik fel a krónikás könyvekbe, aki sikerre vezeti a falut! Repülj vissza az Edo-kori, feudális Japánba! Öltsd magadra az egyik daimjó szerepét, és tegyél eleget a sógun parancsának - teremts jólétet az egyik kis faluban. A Micro Dojo egy izgalmas stratégiai társasjáték, amely akár a zsebedben is elfér! Itt fontos, hogy igazán gyors legyél és a stratégiádat jól használd ki. De ha nincs kivel játszanod akkor sem csüggedj! Az automatakártyák segítségével akár egyedül is játszhatod! Játék előkészületek: 1. A játéktábla lehelyezése után helyezzetek 1-1 figurát a tábla négy sarkába. 2. Véletlenszerűen válasszatok ki 5 küldetésjelölőt, helyezd képpel felfelé a küldetéssávra (a pontokkal egy vonalban). 3. Válasszatok ki random 6 épületet és helyezd őket a tábla mellé. 4. A játékosok válasszanak 1-1 színt (kék vagy zöld) és vegyék magukhoz a színhez tartozó jelölőket. 5. A játékot az a játékos kezdi, akinek a neve leginkább hasonlít egy japán feudális hadúréhoz. Minden kör két lépésből áll. Az első, hogy mozgass egy jelölő nélküli figurát, a második, hogy a mező akcióját végre hajtod. A játék akkor ér véget, ha valamelyik játékos összegyűjt 7 győzelmi pontot vagy a játékosok kiértékelték az utolsó küldetést. Az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal rendelkezik. Ha már megszoktátok az alapjátékot, akkor ideje kipróbálni a haladó játszmát (5 normál játszma után ajánlott). Ezzel a figurák alternatív módon mozoghatnak és különleges képességgel rendelkeznek, például a szamuráj átlósan is mozoghat. A Micro Dojo egy különleges kétfős (akár egyedül is játszható) társasjáték, amelyben egy kis Japán falut próbáltok felvirágoztatni. A játék végén a legsikeresebb daimjó kezébe kerül a falu! Te leszel az? Vidd magaddal bárhová, hiszen a doboz akár a zsebedben is elfér! Tartalom: 1db befolyásjelölő, 2db daimjójelölő, 2db pontjelölő, 4db figura, 12db épületjelölő, 1db játéktábla, 12db segédlet- és automatakártya, 9db küldetésjelölő, 5db haladóküldetés-jelölő, 7db aranyjelölő és 8db ételjelölő.