A királyNŐságot ellepték az unikornisok, melyek jelenléte több más probléma mellett már klímaváltozást is előidézett. A probléma megoldására a Hercegnő rendeletet hozott - minden évben megrendezésre kerül egy négynapos vadászat, ahol büntetlenül lehet levadászni ezeket a nyavalyás lényeket. A játékosok célja pedig versenyezni, hogy ki hány unikornist ejt fogjuk, és ki tudja a legtöbb dolgot összeszedni az unikornisok eladásával (vagy pástétommá préselésével). A játék íve tökéletesen követi a történetet, ahogy nap elején csapdákat állítunk a kiszemelt unikornisoknak (vagy épp tudatlan ellenfeleinknek), majd a nap végén a fekete piacon vásárolgatunk. A célunk az, hogy a lehető legtöbb pontot érő gyűjteményt állítsuk össze a játék végére. Bár a doboz szokatlan, de a paklik és jelölők külön vannak elhelyezve - köztük az unikornisokkal, cucukornisokkal, gnómokkal és vadászokkal. A játék menete 4 fordulóból áll (a vadászidény 4 napja), egy forduló pedig 4 fázisból: 1. Ez csapda! 2. Szemet a prédára! 3. Mindenképpen! Talán... 4. Irány a feketepiac! A játékosok választanak maguknak egy tetszőleges karaktert - ezzel együtt különleges képességet, csapdakártyákat és vadászkártyákat. Minden játékos kap egy nyomikornist kezdésnek, és az unikornis pakliból felfordítanak 4-et, az aznapi prédákat. Az első fázisban a játékosok csapdákat állítanak (akár az unikornisoknak akár az ellenfeleiknek). Majd tovább lépve a ""Szemet a prédára"" fázisban a játékosok egyesével licitálnak az unikornisokra (és eközben még blöffölhettek is, hiszen senki sem tudja te mennyivel licitáltál, lehet hogy összesen 1-el, de végül is ki tudja?). De nem is muszáj licitálni, hiszen megeshet hogy akár el is lophatod a másik unikornisait. "Mindenképpen! Talán..." fázisban mindenki felfordítja a saját vadászatkártyáját, és a legnagyobb összértékben licitáló játékosé a zsákmány. Döntetlen esetén, a résztvevők számára nem biztos hogy boldogan, de az azonos értékű kártyák kiütik egymást, és így a következő játékosé lesz a préda. Amint a dicső vadász elnyerte jutalmát, aktiválódik az unikornisra állított csapda, amit azonnal végre is kell hajtani - az, hogy ez a vadászat nyertesének az örömére, vagy bánatára történik, a csapdától függ. Végül aztán irány a fekete piac! A játékosok a megmaradt vadászatkártyáikkal EGY terméket megvásárolhatnak a feketepiacról. Négy ilyen forduló után pedig jöhet a pontozás! A játékosok pontot kapnak a megszerzett unikornisaik értéke után, a csapdakártyák és feketepiac-jelölők büntetései és jutalmai után, illetve a gyűjteményeik után. A gnómok ugyanis adnak a gyűjteményekre (2 ugyanolyan színű unikornis +2 pontot ér, 3 ugyanolyan 5 pontot, 4 ugyanolyan 8 pontot, 5 ugyanolyan 12 pontot), de a változatosságra még jobban! Ha egy játékos a mind a négy színben össze tudott gyűjteni legalább 1 unikornist, akkor 8 pluszpont üti a markát, ha viszont minden színből legalább 2 unikornist elejtett, az AZONNALI GYŐZELMET jelent. Üljetek össze, és mutasd meg a többieknek, milyen jól tudsz hazudni. Induljon a vadászat! A doboz tartalma: 28 unikorniskártya, 6 nyomi'korniskártya, 6 karakterkártya, 4 feketepiackártya, 48 vadászatkártya, 48 csapdakártya, 20 feketepiacjelölő, 1 pontozókártya, 1 kezdőjátékos jelölő