Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

Fogyasztói magatartás

A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!

Megértésüket köszönjük!

A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú, aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára. A könyv az alapfogalmak tisztázásával élvezetes összefoglalóját nyújtja a téma elméleti hátterének, foglalkozik a kulturális környezet, az életstílus és az életmód jelentőségével, a csoportnak, a családnak és a gyermekeknek a fogyasztói magatartás alakulásában betöltött szerepével. Kifejti a személyiség, az énkép és az emóciók hatásait, áttekintést nyújt a motivációs elméletekről, bemutatja a kognitív tényezőkkel kapcsolatos ismereteket és a vásárlási döntés folyamatát.
3 765 Ft
Jelenleg nem rendelhető
A vásárlás után járó pontok: 75 Ft
Részletek
ISBN: 9789633946787

 

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó

 

Szerző: Dr. Fodor Mónika - Dr. Horváth Ágnes - Fürediné Dr. Kovács Annamária - Rácz Georgina

 

Raktári szám: PR-215/12
Adatok
Cikkszám
PR-215-12
Csomagajánlatok
Hasonló termékek