A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
Miért? Kinek? Mit? Hogyan? A tanítás ősi kérdéseire keres új válaszokat ez a könyv. Miért tanítunk történelmet? Mire való a történelmi tudás a globalizáció, az információs forradalom korában? Kinek tanítunk történelmet? Mások-e a mai gyerekek, "a mai fiatalok", mint mi, mai pedagógusok voltunk annak idején? Miben különbözünk egymástól? Fontosak-e ezek a különbségek a történelemtanár számára? Mit érdemes tanítani a történelemórán? Tényleg ugyanaz-e a lényeges ma, mint tíz-húsz-harminc évvel ezelőtt? Tényleg ugyanazt kell-e tudniuk a mai gyerekeknek? És ugyanaz érinti-e meg őket? Végül, de távolról sem utolsósorban: hogyan tanítsuk a történelmet? Elégséges módszertani kultúra-e az előadás-megbeszélés-szemléltetés-kiselőadás négyesfogata? Mivel tudjuk felkelteni és ébren tartani a diákok érdeklődését? Hogyan tudjuk elérni, hogy valóban megértett és teljesítményképes tudás szülessen az órán? Azoknak a történelemtanároknak és tanárjelölteknek írtuk ezt a könyvet, akik nem tartják szentségtörésnek e kérdéseket. A vívódó történelemtanárnak, aki nem mindig elégedett saját magával, és új utakat keres. Az érdeklődő tanárjelöltnek, aki profi akar lenni a saját szakmájában.