A termék ünnepek előtti kiszolgálását a beszállító leterheltsége miatt nem tudjuk garantálni. A raktáron levő termékekre ez nem vonatkozik!
Megértésüket köszönjük!
A könyv az elmúlt évtizedek tapasztalataira támaszkodva újrafogalmazza a stratégia lényegét, összefoglalja a legfontosabb eredményeket és módszereket. Megismertet a most formálódó új menedzsmentirányzatokkal, és a gyakorlatban is használható ismereteket nyújt a stratégia kialakításához. Mindezek felhasználásával képessé válik az Olvasó arra, hogy elemezni tudja szervezetének stratégiai helyzetét, kidolgozza, majd megvalósítsa annak sikeres stratégiáját. A vállalatoknak három típusa van: az első elébe megy a változásoknak, a második válaszolni próbál arra, ami bekövetkezett, a harmadik pedig folyamatosan azon sopánkodik, hogy már megint mi történt vele. E különös jelenség előidézője a környezeti változás felgyorsulása és a verseny kiélezetté válása. Ennek következménye, hogy a jövőt aktívan formáló menedzsmentmódszerek között az elmúlt három évtizedben kiemelkedő szerep jutott a stratégiának. A 21. századba átlépve a változások üteme és komplexitása fokozódni látszik. Így az előttünk álló időszakban a stratégia művelői újabb kihívásokkal kell szembenézniük. A szemünk előtt kibontakozó történelmi jelentőségű átalakulások ? a globalizáció, az e-business, a fenntartható növekedés, a növekvő kulturális diverzitás és az óriási méretűvé növekedett vállalkozások hatékony irányítása ? alapvetően új szemléletet igényelnek. Ez az oka, hogy a társadalom minden szintjén, a tevékenységek legkülönbözőbb területein és valamennyi szervezeti típusnál előtérbe kerül a stratégiai gondolkodás megújítása.